Etiketter

, , , , , , , , , , , , , , ,

Vi gratulerar

R_2014_V22_010_Terese_DanielFotograf Magnus Norberg . Fotografen i Bengtsfors
har fotograferat månadens brudpar för juni 2014.

Terese & Daniel

På http://www.nygifta.se/
kan alla ha sin bröllopsannons gratis.

 

 

 

Lite om Fotografen i Bengtsfors:
flashP

Jag heter Magnus och var med och startade Fotografen i Bengtsfors 1994.
2005 blev jag ensam att driva företaget.
När sen Izabela kom in i bilden 2008 tog företaget en ny vändning och fart.
Det var då vi började vår väg mot Extremaalbum Photoever mm.

Jag var allt i allo under 13 år innan jag tog över företaget.

Hade en Kodak Express butik och ateljé på storgatan här i Bengtsfors där vi bor.
Som för många kommer man fram till ett vägval och man är tvungen att välja
Den gången valde jag hus, hem och en fast inkomst.
Men gav aldrig upp drömmen om att komma tillbaka.
Nu håller drömmen på att förverkligas.

Tillsammans med min fru har vi rett ut många stormar och stormigt har det varit,det är inte över men med distans och en övertygelse om att saker löser sig med tiden, har vi kämpat med att marknadsföra album till fotografer, vilket vi tycker har gått ganska bra, så bra att vi nu tagit ett nytt steg.

2012-05-09 Så härligt efter 5 år har vi åter ett AB.

