Etiketter

, , , , , , , , , , , ,

Malin Fotografen Ward finns i Skåne-  hon är Bröllopsfotograf och Barnfotograf.
Malin älskar bröllopsfoto, barnporträtt, trash the dress och gravidfotografering.
Och som oss har hon en hjärte sak………

Vi vill här och nu hälsa Malin Ward välkommen som Photoeverfotograf och visa hur duktig hon är ………   så ta och blädra i hennes album här nedan! Välkommen!


Hjärteprojektet:

Hjärteprojektet är det jag brinner för!

Jag är hjärtebarnsförälder, fotograf och vill göra allt jag kan för att sprida hjärtebarnsfamiljerna historier.

Mitt mål att samla in så mycket pengar jag bara kan till Hjärtebarnsfonden. Jag vill ge tillbaka…….

Vad fick mig att starta Hjärteprojektet? Min son James som föddes med Hypoplastiskt Vänsterkammar Syndrom (HLHS), som har genomgått tre stor hjärtoperationer = kroniskt hjärtsjuk.

Som förälder till Hjärtebarn tror jag inte många orkar tänka tanken att ta sig till en fotograf.

En liten hjärteängel som heter Jakob som berörde/berör mig otroligt mycket- så även till minne utav lille Jakob <3.
(Bilden som jag dedikerat till Hjärteprojektet är min näst yngsta son Neville modellar som Hjärteskyddsängel- den bilden hänger även över James säng.)
Snälla gör vad Ni kan, skicka ett sms eller flera !!!!!
Stor Hjärtekram till Dig!!!  Hjärteprojeketet/ Malin Ward

               

