Etiketter

, , , , , , , , ,

Nu har det blivit en kvinlig fotograf i centrum hos Svenska Bröllopsfotografer

Hej!

Jag har varit yrkesveksam som fotograf i nästan 20 år nu. Det har under åren varit fokus på olika typer av bilder man alltid människor och porträtt. Med åren har jag mer och mer intresserat mig för bröllop. Med en erfarenhet jag har i dag av både fotografering och äktenskap vet vad jag vad jag vill fånga under en bröllopsfotografering. Exakt vilket minne man vill bevara. Och detta är glädjen som fanns den dagen, kärleken och passionen. Jag kämpar alltid emot min konstnärliga sida som ibland vill ta över och göra poserande fotomodeller av mina brudpar. Visst kan någon sån bild kan passera men till största delen blir det mer naturliga bilder.  Man ska kunna titta på bilderna om 10 år och känna som om det var igår.  Man ska kunna känna kärleken i bilderna.Jag gör en fotografering enligt överenskommen tid och pris enligt prislistan.
Ni får alla original på dvd högupplösta upp till A4. Bilderna är ej bearbetade.
Denna tjänst kan man köpa till efteråt av mig eller av annat företag eller att ni själva gör det. Det som ibland kan behövas är att beskära bilden och öka kontrasten.

Kontakta mig gärna för en offert. Jag gör heldagar men lika gärna en enkel fotografering för eller efter vigseln. Dessutom kan mitt företag erbjuda film.
Både hel och halvdagar.

Jag har en studio i Märsta men fotograferar  i hela länet. Jag har alla tänkbara produkter ni kan vilja ha, album coffetable-books, tack-kort mm. Besök min hemsida eller ring gärna:

070-6676422

Så får ni direkt svar på era frågor och vi känner varandras kemi. Just en dag som denna är det extra viktigt att välja rätt.

www.shayfoto.nu
info@shayfoto.nu

Ni hittar även Mari-Therese på vår karta Photoever.se

